Plan miesięczny z języka angielskiego
Wychowawca grupy: Ewelina Kufel

Całodzienna praca i zabawa z programem WOW .
I TYDZIEŃ
1. Rozpoczęcie zajęć:
– zaśpiewanie piosenki powitalnej, „ HELLO, HOW ARE YOU?”
Who is duty today? How many of you are here today? Count, please.
Who is absent today?
2. WARM UP
Przypomnienie nazw zwierząt, które dzieci już znają za pomocą kart
obrazkowych.
Mouse- mysz
Cat-kot
Parrot- papuga
Pig- świnia
Shark- rekin
Lion- lew
Giraffe- żyrafa
Elephant- słoń
Dog- pies
Monkey- małpa
Horse-koń
Cow-krowa
Dog-pies
Cat-kot
Singing a song “ walking in the jungle”3. Nauka nowych słów za pomocą kart obrazkowych
Bee- pszczoła
Dolphin- delfin
Frog-żaba
Sheep- owca
Shark- rekin
Fish- ryba
Crocodile- krokodyl
Bird- ptak
Jungle-dżungla
Gorilla-goryl
II TYDZIEŃ FOOD- JEDZENIE
3. Rozpoczęcie zajęć:
– zaśpiewanie piosenki powitalnej, „ HELLO, HOW ARE YOU?”
Who is on duty today? How many of you are here today? Count, please.
Who is absent today?
4. WARM UP
Przypomnienie SŁOWNICTWA dotyczącego jedzenia, które dzieci już znają za
pomocą kart obrazkowych
Lemon- cytryna
Grapes- winogrona
Pear-gruszka
Ice cream- lody
Cherry-czereśnia
Carrot- marchew
Orange-pomarańcza
Jam-dżem
Apple-jabłkoTomato-pomidor
Banana- banan
5. Nauka nowych słów za pomocą kart obrazkowych.
Water-woda
Chocolate-czekolada
Stawberry- truskawka
Salami- salami
Juice-sok
Pizza-pizza
Hamburger
Onion-cebula
Peach-brzoskwinia
Butter- masło
Milk- mleko
SINGING A SONG
“ Do you like bananas”
III, IV tydzień
UTRWALENIE WSZYSTKICH POZNANYCH SŁÓW W TYM MIESIĄCU