Założenia:

Piosenka : Happy Easter little rabbit hops.

One little, two little, three little rabbits…

Zabawa : Three little rabbits on Easter Day.

 Kwiatki

Piosenka : Happy Easter little rabbit hops.

One little, two little, three little rabbits…

Poznajemy zwierzęta gospodarcze: goat, cow, horse, hen, sheep.

Słowa : put on , take off.

Zabawa : Three little rabbits on Easter Day.

Five little rabbits jumping on a bed.

Założenia z języka angielskiego

wdrażanie dzieci do umiejętnego liczenia w zakresie od 50 do 100;

  • powtarzanie i utrwalanie poznanych dotąd słów wierszy oraz piosenek
  • wdrażanie do operowania pytaniami i odpowiadania na nie bardziej złożonymi zdaniami: Are you …? Do you like …? Is it …? What’s the weather like? Yes I do/ no I don’t. Yes I am, No I am not
  • praca z programem WOW – utrwalanie i powtarzanie poznanego słownictwa, poznawanie nowych pojęć oraz zwrotów;
  • utrwalanie wiadomości dotyczących miesięcy, tygodni, dni i godzin
  • wdrażanie dziecka do informowania o swoich planach i uczuciach
  • utrwalanie nazw zwierząt, części ciała i słów związanych ze Świętem Wielkanocnym
  • utrwalanie poznanych oraz przyswajanie nowych słów wierszy oraz piosenek:
  • Easter Bunny
  • Have you seen the Easter Bunny?
  • On Safari
  • 5 little Ducks

HAVE YOU SEEN THE EASTER BUNNY?

Have you seen the Easter Bunny? Czy widziałeś zająca Wielkanocnego?

The Easter Bunny, the Easter Bunny

Have you seen the Easter Bunny who comes on Easter Morning? Który przychodzi w Wielkanocny poranek?

CHORUS

Oh, oh, oh, oh, oh,oh, the Easter Bunny,

Oh, oh, oh, oh, oh, oh, the Easter Bunny.

She’s nice and fluffy and cute and funny, jest miła, puszysta I śmieszna

The Easter Bunny, the Easter Bunny

She’s nice and fluffy and cute and funny

She comes on Easter morning.

She brings us chocolate eggs and honey Przynosi czekoladę, jajka I miód

The Easter Bunny, the Easter Bunny,

Easter Bunny

Easter bunny, Easter bunny has long ears (dzieci przykładają dlonie do głowy tworząc królicze uszy)

Easter bunny is so funny

Easter bunny, Easter bunny has a tail (dzieci wypinają pupę do tylu i lekko nią kołyszą „merdając” niewidzialnym ogonkiem)

Easter bunny is so funny

Easter bunny, Easter bunny has big teeth (dzieci szeroko się uśmiechają, wstawiając przednie zęby na dolną wargę)

Easter bunny is so funny

On Safari

We are going on Safari (dzieci poruszają się po obwodzie koła w wybranym kierunku)

He, she and me ( dzieci pokazują na koleżankę, kolegę, a siebie)

We are going on Safari

What can you see ? (robią z dłoni lornetkę I przykładają do oczu)

An elephant ,(udają, że mają trąbę)

a lion, (pokazują pazury)

a monkey (udają małpki)

A giraffe , (wyciągają ręcę do gory tworząc długą szyję)

a crocodile (tworzą z rąk paszczę krokodyla)

5 little Ducks

Five little ducks went out one day

Over the hill and far away

Mother duck said, „Quack, quack, quack, quack”

But only four little ducks came back

1, 2, 3, 4

Four little ducks went out one day

Over the hill and far away

Mother duck said, „Quack, quack, quack, quack”

But only three little ducks came back

1, 2, 3

Three little ducks went out one day

Over the hill and far away

Mother duck said, „Quack, quack, quack, quack”

But only two little ducks came back

1, 2

Two little ducks went out one day

Over the hill and far away

Mother duck said, „Quack, quack, quack, quack”

But only one little duck came back