Założenia z języka angielskiego

wdrażanie dzieci do umiejętnego liczenia w zakresie od 1 do 100;
powtarzanie i utrwalanie poznanych dotąd słów wierszy oraz piosenek
wdrażanie do operowania pytaniami i odpowiadania na nie bardziej złożonymi zdaniami:
Where is? Under, by, next to, in, on, I like, What am I cooking? Hide, seek , Where do you
live?
praca z programem WOW – utrwalanie i powtarzanie poznanego słownictwa, poznawanie
nowych pojęć oraz zwrotów.
Wdrażanie zakresu słów odpowiadających aktualnej tematyce zajęć dydaktycznych;
utrwalanie nazw zwierząt, owoców, warzyw i zwrotów związanych z gotowaniem;
utrwalanie poznanych oraz przyswajanie nowych słów wierszy oraz piosenek:
 On Safari
 Where is the spider?
 Where do you live?
 What am I Cooking?
What am i Cooking?
Eggs, sugar, flour and butter…
Oh hello. I’m looking for the ingredients to make something delicious for my friends!
Chorus;
Cooking. What am I cooking?
Cooking. What am I cooking?
Cooking. What am I cooking?
What am I cooking for my friends and me?
Mixing, mixing.
Mixing the ingredients for my friends and me.
Mixing, mixing.
Mixing the ingredients for my friends and me.
Chorus:
Pouring, pouring.
Pouring out the mixture for my friends and me.
Pouring, pouring.
Pouring out the mixture for my friends and me.
Chorus:Baking, baking.
Baking in the oven for my friends and me.
Baking, baking.
Baking in the oven for my friends and me.
Chorus:
Serving, serving.
Serving the cake for my friends and me.
Serving, serving.
Serving the cake for my friends and me.
Chorus:
Eating. What a lovely cake!
Eating. Such a lovely cake!
Eating. What a lovely cake!
I think I’ll keep it all for me!
On, In, Under, By Lyrics:
On, in, under, by.
On, in, under, by.
On, in, under, by.
Where is the spider?
On.
On, in, under, by.
On, in, under, by.
On, in, under, by.
Where is the spider?
In.On, in, under, by.
On, in, under, by.
On, in, under, by.
Where is the spider?
Under.
On, in, under, by.
On, in, under, by.
On, in, under, by.
Where is the spider?
By.
On, in, under, by.
On, in, under, by.
On, in, under, by.
Where is the spider?
Bye bye!
Where do you live?
Monkeys lives in the junle (dzieci kreślą palcem linie przypominające lniany z
dżungli)
Fish live in the sea (otwartą dłonią rysują fale od gory do dołu)
Camels live in the dessert (opuszkami palców stukają po całej powierzchni pleców
rysując ziarna piastu na pustyni)
And where do you live ? (delikatnie muskają kark kolegi)
Lions live in the grassland (opuszkami palców rysują z dołu do góry linie imitujące
wysokie trawy)
Whales live in the sea (otwartą dłonią rysują fale od gory do dołu)
Penguins live on the South Pole (otwartymi dłońmi na przemian lekko uderzają o
plecy naśladując padający grad)And where do you live ? (delikatnie muskają kark kolegi)