ZAMIERZENIA DYDAKTYCZO-WYCHOWAWCZE
GRUPA MOTYLKI
LISTOPAD – JĘZYK ANGIELSKI
– utrwalenie umiejętności przeliczania w zakresie od 1 do 5
– utrwalenie znajomości piosenki na powitanie „hello, hello” na melodię „Panie Janie”
Hello… Hello… /2x
How are you? /2x
Everybody love you/2x
Stay with us/2x
– utrwalenie znajomości piosenki „Family finger”
Daddy finger, daddy finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?
Mommy finger, Mommy finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?
Brother finger, Brother finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?
Sister finger, Sister finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?
Baby finger, Baby finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do
– nauka piosenki „It’s Rainy day”
– utrwalenie znajomości kolorów: red green yellow brown blue orange white
– wprowadzenie słówek odnoszących się do warunków atmosferycznych: windy (wietrzenie), sunny (słonecznie), cold (zimno), warm (ciepło), rainy (pada deszcz)
– wprowadzenie słówek My clothes : T – Shift, shoes, sock, jacket, Glover, dress, skirt, umbrella
– wprowadzanie słówek z częściami ciała: legs, arms, fingers, face, head
– utrwalanie zwrotów w całodziennej zabawie: hello, good morning, good bye, bye, clean up, tide up toys, sit down, stand up, make a train, go to the toilet, wash hands, brush teeth, make a circle,
– codzienna zabawa piosenkami z programu Woow – the yellow book