ZAMIERZENIA DYDAKTYCZO-WYCHOWAWCZE

GRUPA MOTYLKI

LISTOPAD – JĘZYK ANGIELSKI

– utrwalenie umiejętności przeliczania w zakresie od 1 do 5

– utrwalenie znajomości piosenki na powitanie „hello, hello” na melodię „Panie Janie”

Hello… Hello… /2x

How are you? /2x

Everybody  love you/2x

Stay with us/2x

– utrwalenie znajomości piosenki „Family finger”

Daddy finger, daddy finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?

Mommy finger, Mommy finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?

Brother finger, Brother finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?

Sister finger, Sister finger, where are you?
Here I am, here I am. How do you do?

Baby finger, Baby finger, where are you?
Here I am, here I am.
How do you do

– nauka piosenki   „It’s Rainy day”

– utrwalenie znajomości kolorów: red green yellow brown blue orange white

– wprowadzenie słówek odnoszących się do warunków atmosferycznych: windy (wietrzenie), sunny (słonecznie), cold (zimno), warm (ciepło), rainy (pada deszcz)

– wprowadzenie słówek My clothes : T – Shift, shoes, sock, jacket, Glover, dress, skirt, umbrella

– wprowadzanie słówek z częściami ciała: legs, arms, fingers, face, head

– utrwalanie zwrotów w całodziennej zabawie: hello, good morning, good bye, bye, clean up, tide up toys, sit down, stand up, make a train, go to the toilet, wash hands, brush teeth, make a circle,

– codzienna zabawa piosenkami z programu Woow – the yellow book