Założenia wychowawczo – dydaktyczne – Luty
- Tworzenie okazji do odgrywania rożnych ról w relacjach interpersonalnych
- Umożliwianie dziecku ekspresji spostrzeżeń przeżyć i uczuć w różnych formach działalności z zastosowaniem werbalnych i niewerbalnych środków wyrazu
- Wzbudzanie zainteresowaniem obrazem (ilustracją)
- Tworzenie sytuacji doskonalących pamięć, zdolność kojarzenia oraz umiejętność skupienia uwagi
- Poznawanie rzeczy- wartości przyrodniczych oraz obserwacji zmieniającej się przyrody
- Rozpoznawanie i nazywanie wybranych figur geometrycznych ( Trójkąta i koła)
- Przekazywanie wiedzy o zdrowym stylu życia
- Utrwalanie w j.;polskim i j.angielskim poszczególnych nazw części ciała
- Codzienna praca z programem ” Wow” The yellow book
Nauka piosenki Tupu, tup, po śniegu
1.Przyszła zima biała,
śniegu nasypała
Zamroziła wodę,
staw pokryła lodem
Ref.Tupu, tup po śniegu
Dzeń, dzeń, dzeń na sankach
skrzypu , skrzyp na mrozie
lepimy bałwanka. /2x
2.Kraczą głośno wrony
Marzna nam ogony
mamy pusto w brzuszku
dajcie nam okruszków.
Ref. Tupu, tup…
3.Ciepłe rękawiczki
i wełniany szalik,
białej, mroźnej zimy,
nie boję się wcale.
Ref. Tupu, tup…
Piosenka – Zima
Pada, pada pada śnieg, ja zaczynam zaraz bieg
Ref. I obracam się wokoło z zimą tańczę dziś wesoło/2x
Zimno , zimno, zimno dziś mama kurtkę kupi mi
Ref.: I obracam się wokoło z zimą tańczę dziś wesoło/2x
Mrozek,mrozek, mrozek już w nosek szczypie wszystkich mróz
Ref.: I obracam się wokoło z zimą tańczę dziś wesoło/2x