Założenia wychowawczo – dydaktyczne – Luty

  1. Tworzenie okazji do odgrywania rożnych ról w relacjach interpersonalnych
  2. Umożliwianie dziecku ekspresji spostrzeżeń przeżyć i uczuć w różnych formach działalności z zastosowaniem werbalnych i niewerbalnych środków wyrazu
  3. Wzbudzanie zainteresowaniem obrazem (ilustracją)
  4. Tworzenie sytuacji doskonalących pamięć, zdolność kojarzenia oraz umiejętność skupienia uwagi
  5. Poznawanie rzeczy- wartości przyrodniczych oraz obserwacji zmieniającej się przyrody
  6. Rozpoznawanie i nazywanie wybranych figur geometrycznych ( Trójkąta i koła)
  7. Przekazywanie wiedzy o zdrowym stylu życia
  8. Utrwalanie w j.;polskim i j.angielskim poszczególnych nazw części ciała
  9. Codzienna praca z programem ” Wow” The yellow book

Nauka piosenki Tupu, tup, po śniegu
1.Przyszła zima biała,
śniegu nasypała
Zamroziła wodę,
staw pokryła lodem

Ref.Tupu, tup po śniegu
Dzeń, dzeń, dzeń na sankach
skrzypu , skrzyp na mrozie
lepimy bałwanka. /2x

2.Kraczą głośno wrony
Marzna nam ogony
mamy pusto w brzuszku
dajcie nam okruszków.

Ref. Tupu, tup…

3.Ciepłe rękawiczki
i wełniany szalik,
białej, mroźnej zimy,
nie boję się wcale.

Ref. Tupu, tup…

Piosenka – Zima

Pada, pada pada śnieg, ja zaczynam zaraz bieg

Ref. I obracam się wokoło z zimą tańczę dziś wesoło/2x

Zimno , zimno, zimno dziś mama kurtkę kupi mi

Ref.: I obracam się wokoło z zimą tańczę dziś wesoło/2x

Mrozek,mrozek, mrozek już w nosek szczypie wszystkich mróz

Ref.: I obracam się wokoło z zimą tańczę dziś wesoło/2x