– utrwalenie umiejętności przeliczania w zakresie od 1 do 5

– utrwalenie znajomości piosenek na powitanie „hello, hello” na melodię „Panie Janie” i „I can say hello”

I can say hello, you can say hello

I can say hello to you, you can say hello to me

Hello, hello to you

-Utrwalenie znajomości piosenek– „Jump like a ball”, „My body”, „ Wash your face” wraz z pokazywaniem

– utrwalenie znajomości kolorów: red green yellow blue orange white

– utrwalenie znajomości słówek odnoszących się do warunków atmosferycznych: sunny (słonecznie), cold (zimno), snow (śnieg), winter (zima), clouds (chmury),

– wprowadzenie słówek związanych z wiosną : kwiatki (flower), drzewa (tree), podlewać (watered), sadzić (plant), ptaki (birds), bocian (stork), krokus (crocus), przebiśnieg (snowdrop)

– wprowadzenie słowek związanych z następstwem dnia i nocy: słońce (sun), księżyc (moon), gwiazda (star), chmury (clouds), deszcz (rain), day (dzień), night (noc)

– wprowadzenie słówek związanych z Wielkanocą – Jajko (eggs), królik (bunny), święconka (easter basket), baranek (lamb)

-utrwalenie słówek z częściami ciała: legs, arms, fingers, face, head

– utrwalanie zwrotów w całodziennej zabawie: hello, good morning, good bye, bye, clean up, tide up toys, sit down, stand up, make a train, go to the toilet, wash hands, brush teeth, make a circle,

– codzienna zabawa piosenkami i filmikami z programu Woow – the yellow book

– Nauka piosenek i wierszyków:

Happy Easter – Piosenka o zajączku

Here comes the Easter Bunny Hop, hop, bunny
Here comes the Easter Bunny, say hello! Hello!/2x

Happy Easter (hop.hop) Happy Easter (clap, clap) Happy Easter (hop,hop,hop)

Spring

I love the spring. For every day
There’s something new That’s come to stay.
Another bud Another bird
Another blade The sun has stirred.