PLAN PRACY DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZEJ– CZERWIEC

Język Angielski

– utrwalenie umiejętności przeliczania w zakresie od 1 do 5

– utrwalenie znajomości piosenek na powitanie „hello, hello” na melodię „Panie Janie” i  „I can say hello”, I can say goodbye

– utrwalenie znajomości kolorów: red green yellow blue orange white

– utrwalenie znajomości słówek odnoszących się do warunków atmosferycznych: sunny (słonecznie), cold (zimno), warm (ciepło) spring (wiosna), summer (lato), clouds (chmury), rain (deszcz)

– wprowadzanie słówek związanych z latem, letnim wypoczykiem : morze (sea), plaża (beach), góry (mountains), jezioro (lake), chodzić (walk), pływać (swim),

– wprowadzanie słówek związanych z ubiorem letnim: koszulka z krótkim rękawem (t-shirt), sukienka(dress), spódniczka (skort), kapelusz (hat), okulary przecisłoneczne (sunglasses), krem do opalania (sunscreen), krótkie spodenki (short), kostium kąpielowy (swimsuit), ręcznik (towel)

– utrwalenie znajomości słowek związanych z następstwem dnia i nocy: słońce (sun), księżyc (moon), gwiazda (star), chmury (clouds), deszcz (rain), day (dzień), night (noc)

-utrwalenie znajomości słówek dotyczących części ciała: legs, arms, fingers, face, head

– utrwalanie zwrotów w całodziennej zabawie: hello, good morning, good bye, bye, clean up, tide up toys, sit down, stand up, make a train, go to the toilet, wash hands, brush teeth, make a circle,

– codzienna zabawa piosenkami i filmikami z programu Woow – the yellow book