ZAMIERZENIA DYDAKTYCZO-WYCHOWAWCZE GRUDZIEŃ

utrwalenie umiejętności przeliczania w zakresie od 1 do 5

utrwalenie znajomości piosenki „Family finger”

utrwalenie znajomości kolorów: red green yellow blue orange white

wprowadzenie słówek odnoszących się do warunków atmosferycznych: sunny (słonecznie), cold (zimno), snow (śnieg), winter (zima), clouds (chmury),

wprowadzenie słówek związanych ze świętami Bożego Narodzenia: Santa Claus (Mikołaj), christamas tree (choinka), presents (prezenty), bells(dzwonki), baubles (bombki), chain (łańcuch),snowman- bałwan, ice- lód, snowflakes- snieżynki, Christmas- Święta Bożego Narodzenia, wish- życzenie,New Year- Nowy Rok, December – Grudzień, Candle – świeczka

utrwalanie zwrotów w całodziennej zabawie: hello, good morning, good bye, bye, clean up, tide up toys, sit down, stand up, make a train, go to the toilet, wash hands, brush teeth, make a circle,

codzienna zabawa piosenkami i filmikami z programu Woow – the yellow book

Piosenki, których uczymy się w grudniu:

Icy snowflakes

Snowflakes, snowflakes, icy snowflakes.

Snowflakes, snowflakes – turn around!

Snowflakes, snowflakes, icy snowflakes.

Snowflakes, snowflakes-touch the ground!

Snowman

I`m a snowman

standing all day long.

I`ve got a nose.

I`ve got two eyes /a mouth/ a head

But no toes.

Merry Christmas

We wish you  a merry Christmas!

We wish you a merry Christmas!

We wish you a merry Christmas

And a happy New Year!