Ogólne cele dydaktyczno-wychowawcze język angielski:

  • utrwalenie umiejętności przeliczania w zakresie od 1 do 5
  • utrwalenie znajomości piosenek na powitanie „hello, hello” na melodię „Panie Janie” i  „I can say hello”, I can say goodbye
  • Utrwalenie znajomości słówek grzecznościowych: good morning, hello, bye, thank you, I’m sorry
  • Wprowadzenie i utrwalanie słówek odnoszących się do zdrowego trybu życia: owoce (fruits), warzywa (vegetables), lekarz (doctor), leki (medicine)
  • Wprowadzenie i utrwalenie słówek odnoszących się jesieni : liść (leaf), kasztan (chestnut), drzewo (tree), park (park), las (forest), grzyby (mushroom), wiewiórka (squirell), jeż (hedgehog), deszcz (rain), kropla (drop), kałuża (pool), chmura (cloud),
  • utrwalenie znajomości kolorów: red green yellow blue orange white black
  • utrwalenie znajomości słówek odnoszących się do warunków atmosferycznych: sunny (słonecznie), cold (zimno), warm (ciepło) spring (wiosna), summer (lato), clouds (chmury), rain (deszcz)
  • utrwalenie znajomości słowek związanych z następstwem dnia i nocy: słońce (sun), księżyc (moon), gwiazda (star), chmury (clouds), deszcz (rain), day (dzień), night (noc)
  • utrwalenie znajomości słówek dotyczących części ciała: legs, arms, fingers, face, head, feet, back, knee, toes
  • utrwalanie zwrotów w całodziennej zabawie: hello, good morning, good bye, bye, clean up, tide up toys, sit down, stand up, make a train, go to the toilet, wash hands, brush teeth, make a circle,
  • codzienna zabawa piosenkami i filmikami z programu Woow – the yellow book, the bue book, the red