1. Obserwuje zmiany zachodzące w przyrodzie.
  2. Uzasadnia wybór ubrania w oparciu o własne doświadczenia.
  3. Bierze aktywny udział w zajęciach ruchowych.
  4. Właściwie reaguje na sygnał podczas wykonywanych ćwiczeń z płyt CD pt. „The yellow book” , także „Fasolki”.
  5. Śpiewa piosenki : „Karetka pogotowia” , „Pada, Pada deszcz…” oraz „Zła pogoda…” („Śpiewające Brzdące oraz YouTube).
  6. Rozumie zasady gry.
  7. Rozumie pojęcie: para.
  8. Uczestniczy w brach i zabawach stolikowych.
  9. Zna nazwy podstawowych kolorów w j.po.i j. ang.
  10. Zna podstawowe stany pogody : ciepło, zimno, deszcz, wiatr, słońce.
  11. Swobodnie wypowiada się na temat danego teksty lub ilustracji – ćwiczy swobodne wypowiedzi na dany temat.
  12. Osłuchanie się z pierwszą zwrotką oraz refrenu Hymnu Polski – próby zaśpiewania.
  13. Utrwalenie wyglądu symboli narodowych : Godła oraz Flagi.