Założenia:

  1. Nazywa swoje emocje, odczucia związane z domem rodzinnym.
  2. Nazywa sztućce i naczynia, które znajdują się na stole : rozumie znaczenie nakrycia do stołu.
  3. Buduje wypowiedzi na dany, określony dany temat.
  4. Potrafi wyrazić swoje obserwacje, uwagi i spostrzeżenia.
  5. Opowiada o pracy listonosza : wie gdzie należy wysłać list, aby został odpowiednio dostarczony (poczta).
  6. Uczestniczy w zabawach tematycznych.
  7. Zna zwyczaje bożonarodzeniowe.
  8. Przelicza elementy w j.poi i j. ang (zakres 5).
  9. Zna znaczenie słówek np. choinka – christmas tree, bombka – bauble, łańcuch – chain. dzwoneczek – bell).
  10. Śpiewa kolędy : „Przybieżeli do Betlejem Pasterze …” (zwrotkę i refren) oraz „Jingle Bells…” (zwrotkę i refren).
  11. Rysuje i maluje na dowolny temat.
  12. Wykonuje ozdoby choinkowe z papieru.
  13. Słucha kolęd bożonarodzeniowych w j. pol. i j. ang. (próby wspólnego zaśpiewania).
  14. Doskonali sprawność motoryczną.
  15. Zna zasady odpowiedniego ubierania się zgodnie z daną porą roku i warunkami atmosferycznymi.