Założenia :
- Dziecko różnicuje wysokości: wyższy, niższy, taki sam.
- Tworzy improwizacje ruchowe do danej piosenki, muzyki.
- Rysuje postać z zachowaniem szczegółów.
- Tańczy proste układy taneczne.
- Sprawnie rzuca i chwyta piłkę.
- Bierze aktywny udział w zajęciach grupowych i indywidualnych.
- Zna imiona członków swojej naj bliższej rodziny.
- Komponuje i tworzy pracę plastyczną przy wykorzystaniu różnych materiałów.
- Tworzy zbiory sześcioelementowe.
- Potrafi porównywać zbiory – większy, a mniejszy.
- Dodaje i odejmuje w zakresie 6 w j. pol. i j. ang.
- Podczas zabawy w parach stosuje zasadę ; raz Ty. a raz Ja.
- Nazywa charakterystyczne elementy np. roślin , zwierząt.
- Zna dane słówka np. mama – mom. tata – dad, siostra – sister, brat – brather.
- Samodzielnie się ubiera i rozbiera.
- Stosuje zwroty grzecznościowe.