Zapewniamy w ciągu dnia 4 posiłki (I śniadanie o godz. 8.30, II śniadanie (podwieczorek) o godz.10.30, obiad – drugie danie o godz.12.30 oraz obiad – zupę o godz 14.00
 
 Od 01.01.2017 r . całodzienne wyżywienie w naszym przedszkolu zapewnia firma cateringowa PYSZOTY
 
Nasz jadłospis w tym tygodniu przedstawia się następująco:
poniedziałek
17.09.2018
Śniadanie – Chleb żytni i mieszany z masłem, szynka drobiowa, ogórek kiszony, konfitura truskawkowa (1,7)
Napój do śniadania – Napar owocowy
Zupa – Krem z ciecierzycy z kminkiem, pestki słonecznika (7,9)
Drugie danie – Sos słodko-kwaśny z ananasem i warzywami, ryż (9)
Napój do obiadu – Woda mineralna
Podwieczorek – Granola z rodzynkami i jogurtem, woda mineralna (1,7)
wtorek
18.09.2018
Śniadanie – Kaszka manna na mleku z żurawiną, chleb mieszany z masłem, ser żółty, sałata (1,7)
Napój do śniadania – Napar rooibos
Zupa – Zupa kalafiorowa ze śmietanką (7,9)
Drugie danie – Zraziki wieprzowe w sosie pieczeniowym, kasza jęczmienna, buraczki z cebulką (1,7,9)
Napój do obiadu – Woda mineralna
Podwieczorek – Ciasteczko ze słonecznikiem, woda mineralna (1,3,7)
środa
19.09.2018
Śniadanie – Bułka graham z masłem, pasta z tuńczyka i pomidorów, szynka wieprzowa i kiełki (1,4,7)
Napój do śniadania – Napar owocowy
Zupa – Rosół z makaronem i warzywami (1,3,9)
Drugie danie – Naleśniki z serkiem jagodowym, surówka z marchewki i selera (1,3,7,9)
Napój do obiadu – Woda mineralna
Podwieczorek – Galaretka z owocami leśnymi, chrupki kukurydziane, woda mineralna
czwartek
20.09.2018
Śniadanie – Chleb żytni i mieszany z masłem, pasztet wieprzowy, serek grani, rzodkiewka, marchewka do chrupania (1,7)
Napój do śniadania – Napar owocowy
Zupa – Barszcz biały z grzankami (1,7,9)
Drugie danie – Pieczone udko z kurczaka w rozmarynie, puree ziemniaczane, surówka z kapusty pekińskiej (9)
Napój do obiadu – Woda mineralna
Podwieczorek – Bułka drożdżowa z jabłkiem i cynamonem, woda mineralna (1,3,7)
piątek
21.09.2018
Śniadanie – Chleb żytni i mieszany z masłem, jajecznica ze szczypiorkiem, pasta z soczewicy z suszonymi pomidorami, papryka (1,3,7)
Napój do śniadania – Napar z dzikiej róży
Zupa – Zupa jarzynowa z brukselką (9)
Drugie danie – Makaron w sosie pomidorowym z tuńczykiem (1,3,4,7,9)
Napój do obiadu – Woda mineralna
Podwieczorek – Pudding ryżowy na mleku z wanilią i musem truskawkowym, woda mineralna (7)
DIETA BEZMLECZNA
 poniedziałek
17.09.2018
Śniadanie (B) – Chleb żytni z masłem klarowanym, szynka drobiowa, ogórek kiszony, konfitura truskawkowa (1,7)
Napój do śniadania (B) – Napar owocowy
Zupa (B) – Krem z ciecierzycy z kminkiem, pestki słonecznika (9)
Drugie danie (B) – Sos słodko-kwaśny z ananasem i warzywami, ryż (9)
Napój do obiadu (B) – Woda mineralna
Podwieczorek (B) – Mus jabłkowo-bananowy z płatkami kukurydzianymi, woda mineralna
wtorek
18.09.2018
Śniadanie (B) – Kaszka jaglana na mleku ryżowym z żurawiną, chleb żytni z masłem klarowanym, pasta z pieczonej marchewki, sałata (1,7)
Napój do śniadania (B) – Napar rooibos
Zupa (B) – Zupa kalafiorowa (9)
Drugie danie (B) – Zraziki wieprzowe w sosie pieczeniowym, kasza gryczana, buraczki z cebulką (9)
Napój do obiadu (B) – Woda mineralna
Podwieczorek (B) – Ciastko gryczane ze słonecznikiem, woda mineralna
środa
19.09.2018
Śniadanie (B) – Chleb żytni z masłem klarowanym, pasta z tuńczyka i pomidorów, szynka wieprzowa i kiełki (1,4,7)
Napój do śniadania (B) – Napar owocowy
Zupa (B) – Rosół z makaronem bezglutenowym i warzywami (9)
Drugie danie (B) – Naleśniki jaglane z owocami leśnymi, surówka z marchewki i selera (9)
Napój do obiadu (B) – Woda mineralna
Podwieczorek (B) – Galaretka z owocami leśnymi, chrupki kukurydziane, woda mineralna
czwartek
20.09.2018
Śniadanie (B) – Chleb żytni z masłem klarowanym, pasztetem wieprzowym, pasta z białej fasoli, rzodkiewka, marchewka do chrupania (1,7)
Napój do śniadania (B) – Napar owocowy
Zupa (B) – Krem ziemniaczany z pestkami słonecznika (9)
Drugie danie (B) – Pieczone udko z kurczaka w rozmarynie, puree ziemniaczane, surówka z kapusty pekińskiej (9)
Napój do obiadu (B) – Woda mineralna
Podwieczorek (B) – Blok jaglany z jabłkiem i cynamonem, woda mineralna
piątek
21.09.2018
Śniadanie (B) – Chleb żytni z masłem klarowanym, pasta a’la jajeczna z ciecierzycy z kurkumą i szczypiorkiem, pasta z soczewicy z suszonymi
pomidorami, papryka (1,7)
Napój do śniadania (B) – Napar z dzikiej róży
Zupa (B) – Zupa jarzynowa z brukselką (9)
Drugie danie (B) – Makaron bezglutenowy w sosie pomidorowym z tuńczykiem (4,9)
Napój do obiadu (B) – Woda mineralna
Podwieczorek (B) – Pudding ryżowy na mleku kokosowym z wanilią i musem truskawkowym, woda mineralna
DIETA WEGETARIAŃSKA
 poniedziałek
17.09.2018
Śniadanie (WEGE) – Chleb żytni z masłem klarowanym, pasta z pieczonego buraka, ogórek kiszony, konfitura truskawkowa (1,7)
Napój do śniadania (WEGE) – Napar owocowy
Zupa (WEGE) – Krem z ciecierzycy z kminkiem, pestki słonecznika (9)
Drugie danie (WEGE) – Sos słodko-kwaśny z ananasem i warzywami, ryż (9)
Napój do obiadu (WEGE) – Woda mineralna
Podwieczorek (WEGE) – Mus jabłkowo-bananowy z płatkami kukurydzianymi, woda mineralna
wtorek
18.09.2018
Śniadanie (WEGE) – Kaszka jaglana na mleku ryżowym z żurawiną, chleb żytni z masłem klarowanym, pasta z pieczonej marchewki, sałata (1,7)
Napój do śniadania (WEGE) – Napar rooibos
Zupa (WEGE) – Zupa kalafiorowa (9)
Drugie danie (WEGE) – Kotlecik z warzyw okopowych z soczewicą, sos, kasza jaglana, buraczki z cebulką (9)
Napój do obiadu (WEGE) – Woda mineralna
Podwieczorek (WEGE) – Ciastko gryczane ze słonecznikiem, woda mineralna
środa
19.09.2018
Śniadanie (WEGE) – Chleb żytni z masłem klarowanym, pasta a’la tuńczyk z ciecierzycy i pomidorów, pasta hummus z papryką, kiełki (1,7)
Zupa (WEGE) – Bulion jarski z makaronem bezglutenowym i warzywami (9)
Drugie danie (WEGE) – Naleśniki jaglane z owocami leśnymi, surówka z marchewki i selera (9)
Napój do obiadu (WEGE) – Woda mineralna
Podwieczorek (WEGE) – Kisiel z owocami leśnymi, chrupki kukurydziane, woda mineralna
czwartek
20.09.2018
Śniadanie (WEGE) – Chleb żytni z masłem klarowanym, pasztetem warzywnym, pasta z białej fasoli, rzodkiewka, marchewka do chrupania (1,7)
Napój do śniadania (WEGE) – Napar owocowy
Zupa (WEGE) – Krem ziemniaczany z pestkami słonecznika (9)
Drugie danie (WEGE) – Kotlecik z kalafiora i ciecierzycy, puree ziemniaczane, surówka z kapusty pekińskiej (9)
Napój do obiadu (WEGE) – Woda mineralna
Podwieczorek (WEGE) – Blok jaglany z jabłkiem i cynamonem, woda mineralna
piątek
21.09.2018
Śniadanie (WEGE) – Chleb żytni z masłem klarowanym, pasta a’la jajeczna z ciecierzycy z kurkumą i szczypiorkiem, pasta z soczewicy z suszonymi
pomidorami, papryka (1,7)
Napój do śniadania (WEGE) – Napar z dzikiej róży
Zupa (WEGE) – Zupa jarzynowa z brukselką (9)
Drugie danie (WEGE) – Makaron bezglutenowy w sosie pomidorowym z soczewicą (9)
Napój do obiadu (WEGE) – Woda mineralna
Podwieczorek (WEGE) – Pudding ryżowy na mleku kokosowym z wanilią i musem truskawkowym, woda mineralna