Posiłki podajemy  4 razy dziennie – I śniadanie o godz. 8.30,
II śniadanie (zamiast podwieczorku) o godz.10.45,
obiad – drugie danie o godz.12.30 
           – zupę o godz 13.45.
 
 Od 01.01.2017 r . całodzienne wyżywienie w naszym przedszkolu zapewnia firma cateringowa PYSZOTY

poniedziałek
24.06.2019
Śniadanie – Chleb żytni i mieszany z masłem, serem żółtym, polędwicą sopocką, świeżym ogórkiem (1,7)
Napój do śniadania – Napar owocowy
Zupa – Krem z białych warzyw z grzankami (1,7,9)
Drugie danie – Ryż z aromatycznym sosem curry na mleczku kokosowym z fasolką szparagową (1,7,9)
Napój do obiadu – Woda mineralna
Podwieczorek – Nektarynka, chrupki kukurydziane, woda mineralna
wtorek
25.06.2019
Śniadanie – Chleb mieszany i szlachecki własnego wypieku z masłem, twarożkiem ze szczypiorkiem, wieprzowym pasztetem pieczonym, ogórek
małosolny (1,7)
Napój do śniadania – Napar rooibos
Zupa – Parzybroda (9)
Drugie danie – Gulasz wieprzowy z ogórkiem kiszonym, kasza jęczmienna pęczak i surówka z młodej kapusty i kalarepki (1,7,9)
Napój do obiadu – Woda mineralna
Podwieczorek – Koktajl jagodowo-bananowy na jogurcie naturalnym, chlebek Wasa, woda mineralna (1,7)
środa
26.06.2019
Śniadanie – Płatki kukurydziane z rodzynkami na mleku, chleb mieszany z masłem, szynką z kurczaka, pomidor (1,7)
Zupa – Zupa meksykańska z czerwoną fasolką (9)
Drugie danie – Pałki z kurczaka pieczone w ziołach, ziemniaki puree, mizeria (7)
Napój do obiadu – Kompot
Podwieczorek – Ciasto marchewkowe, woda mineralna (1,3,7)
czwartek
27.06.2019
Śniadanie – Chleb żytni i szlachecki własnego wypieku, masło, pasta jajeczna, schab pieczony i papryka (1,7)
Napój do śniadania – Napar owocowy
Zupa – Krem z zielonych warzyw z grzankami (1,7,9)
Drugie danie – Pierogi z serem i musem truskawkowo-jabłkowym (1,3,7)
Napój do obiadu – Woda mineralna
Podwieczorek – Brzoskwinia, wafle ryżowe, woda mineralna
piątek
28.06.2019
Śniadanie – Pół bułki pszennej z masłem, serem żółtym i rzodkiewką, pół bułki mlecznej z powidłami (1,7)
Napój do śniadania – Kakao (7)
Zupa – Krem marchewkowy z nutą pomarańczy i grzankami (1,7,9)
Drugie danie – Panierowany filet rybny z wiórkami kokosowymi, gotowane ziemniaki z koperkiem, surówka z kiszonej kapusty (1,3,4,7)
Napój do obiadu – Kompot
Podwieczorek – Domowa bułeczka z truskawką i wanilią, lemoniada arbuzowa (1,3,7)

DIETA BEZMLECZNA

poniedziałek
24.06.2019
Śniadanie (B) – Chleb żytni z masłem klarowanym, pastą z pieczonej marchewki, polędwicą sopocką, świeżym ogórkiem (1,7)
Napój do śniadania (B) – Napar owocowy
Zupa (B) – Krem z białych warzyw z pestkami słonecznika (9)
Drugie danie (B) – Ryż z aromatycznym sosem curry na mleczku kokosowym z fasolką szparagową (9)
Napój do obiadu (B) – Woda mineralna
Podwieczorek (B) – Brzoskwinia, chrupki kukurydziane, woda mineralna
wtorek
25.06.2019
Śniadanie (B) – Chleb żytni z masłem klarowanym, wieprzowym pasztetem pieczonym, pasta hummus ze szczypiorkiem, ogórek małosolny (1,7)
Napój do śniadania (B) – Napar rooibos
Zupa (B) – Parzybroda (9)
Drugie danie (B) – Gulasz wieprzowy z ogórkiem kiszonym, kasza jaglaną i surówka z młodej kapusty i kalarepki (9)
Napój do obiadu (B) – Woda mineralna
Podwieczorek (B) – Smoothie jagodowo-bananowe, wafle ryżowe, woda mineralna
środa
26.06.2019
Śniadanie (B) – Płatki kukurydziane z rodzynkami na mleku kokosowym, chleb żytni z masłem klarowanym, szynką z kurczaka, pomidor (1,7)
Zupa (B) – Zupa meksykańska z czerwoną fasolką (9)
Drugie danie (B) – Pałki z kurczaka pieczone w ziołach, ziemniaki puree, surówka z ogórka zielonego z oliwą i ziołami (7)
Napój do obiadu (B) – Kompot
Podwieczorek (B) – Jaglane ciasto marchewkowe, woda mineralna
czwartek
27.06.2019
Śniadanie (B) – Chleb żytni, masło klarowane, pastaa’la jajeczna z ciecierzycą i kurkumą, schab pieczony i papryka (1,7)
Napój do śniadania (B) – Napar owocowy
Zupa (B) – Krem z zielonych warzyw z pestkami słonecznika (9)
Drugie danie (B) – Naleśniki gryczane z frużeliną gruszkową i musem truskawkowo-jabłkowym
Napój do obiadu (B) – Woda mineralna
Podwieczorek (B) – Nektarynka, wafle ryżowe, woda mineralna
piątek
28.06.2019
Śniadanie (B) – Chleb żytni z masłem klarowanym, pasta hummus i rzodkiewka, powidła (1,7)
Napój do śniadania (B) – Napar owocowy
Zupa (B) – Krem marchewkowy z nutą pomarańczy i pestkami słonecznika (9)
Drugie danie (B) – Filet rybny soute, ziemniaki gotowane, surówka z kapusty kiszonej (4)
Napój do obiadu (B) – Kompot
Podwieczorek (B) – Ciasto jaglane z truskawką i wanilią, lemoniada arbuzowa

DIETA WEGETARIAŃSKA

poniedziałek
24.06.2019
Śniadanie (WEGE) – Chleb żytni z masłem klarowanym, pastą z pieczonej marchewki, pastą z soczewicy, świeżym ogórkiem (1,7)
Napój do śniadania (WEGE) – Napar owocowy
Zupa (WEGE) – Krem z białych warzyw z pestkami słonecznika (9)
Drugie danie (WEGE) – Ryż z aromatycznym sosem curry na mleczku kokosowym z fasolką szparagową (9)
Napój do obiadu (WEGE) – Woda mineralna
Podwieczorek (WEGE) – Brzoskwinia, chrupki kukurydziane, woda mineralna
wtorek
25.06.2019
Śniadanie (WEGE) – Chleb żytni z masłem klarowanym, warzywny pasztetem pieczonym, pasta hummus ze szczypiorkiem, ogórek małosolny (1,7)
Napój do śniadania (WEGE) – Napar rooibos
Zupa (WEGE) – Parzybroda (9)
Drugie danie (WEGE) – Gulasz warzywny z ogórkiem kiszonym i zielonym groszkiem, kasza jaglaną i surówka z młodej kapusty i kalarepki (9)
Napój do obiadu (WEGE) – Woda mineralna
Podwieczorek (WEGE) – Smoothie jagodowo-bananowe, wafle ryżowe, woda mineralna
środa
26.06.2019
Śniadanie (WEGE) – Płatki kukurydziane z rodzynkami na mleku kokosowym, chleb żytni z masłem klarowanym, pasta hummus, pomidor (1,7)
Zupa (WEGE) – Zupa meksykańska z czerwoną fasolką (9)
Drugie danie (WEGE) – Kotlecik z kalafiora i soczewicy, ziemniaki puree, surówka z ogórka zielonego z oliwą i ziołami (7)
Napój do obiadu (WEGE) – Kompot
Podwieczorek (WEGE) – Jaglane ciasto marchewkowe, woda mineralna
czwartek
27.06.2019
Śniadanie (WEGE) – Chleb żytni, masło klarowane, pastaa’la jajeczna z ciecierzycą i kurkumą, pasta hummus z suszonymi pomidorami i papryka (1,7)
Napój do śniadania (WEGE) – Napar owocowy
Zupa (WEGE) – Krem z zielonych warzyw z pestkami słonecznika (9)
Drugie danie (WEGE) – Naleśniki gryczane z frużeliną gruszkową i musem truskawkowo-jabłkowym
Napój do obiadu (WEGE) – Woda mineralna
Podwieczorek (WEGE) – Nektarynka, wafle ryżowe, woda mineralna
piątek
28.06.2019
Śniadanie (WEGE) – Chleb żytni z masłem klarowanym, pasta hummus i rzodkiewka, powidła (1,7)
Napój do śniadania (WEGE) – Napar owocowy
Zupa (WEGE) – Krem marchewkowy z nutą pomarańczy i pestkami słonecznika (9)
Drugie danie (WEGE) – Kotlecik z brokuła i ciecierzycy, ziemniaki gotowane, surówka z kapusty kiszonej
Napój do obiadu (WEGE) – Kompot
Podwieczorek (WEGE) – Ciasto jaglane z truskawką i wanilią, lemoniada arbuzowa