Posiłki podajemy  4 razy dziennie :
 godz. 8.30- I śniadanie 
 godz.10.45- zupa
 godz.12.30 – obiad – drugie danie 
 godz 14.00 – podwieczorek 
JADŁOSPIS OD 25.10 do 29.10. 2021r.

DIETA PODSTAWOWA

JADŁOSPIS

poniedziałek

25 październik

śniadanie A: Pieczywo z masłem (1,7) – 77.0 g; pasztet drobiowy – 84.0 g; Ogórek kiszony – 14.0 g; dżem brzoskwiniowy – 21.0 g; Napar malinowy – 211.4 g – 306 kcal [Porcja standardowa – kcal: 306; B.: 11 g; T.: 9 g; W.: 49 g]

zupa A: Krem dyniowo-pomidorowy z grzankami (1,9) – 353.5 g – 103 kcal [Porcja standardowa – kcal: 103; B.: 4 g; T.: 2 g; W.: 20 g]

drugie danie A: Kurczak z ananasem w sosie śmietanowym (7) – 258.3 g; Ryż biały – 42.0 g; marchewka gotowana – 70.0 g – 306 kcal [Porcja standardowa – kcal: 306; B.: 22 g; T.: 6 g; W.: 47 g]

podwieczorek A: Mandarynka – 84.0 g; chrupki kukurydziane – 21.0 g; woda – 210.0 g – 109 kcal [Porcja standardowa – kcal: 109; B.: 2 g; T.: 1 g; W.: 26 g]

wtorek

26 październik

śniadanie A: Jaglanka na mleku z żurawiną (7) – 228.2 g; Pieczywo z masłem (1,7) – 77.0 g; Pasta jajeczna (3, 7) – 57.4 g; rzodkiewka – 28.0 g; Napar miętowy – 211.4 g – 470 kcal [Porcja standardowa – kcal: 470; B.: 18 g; T.: 18 g; W.: 63 g]

zupa A: Zupa z soczewicą i marchewką (9) – 350.0 g – 131 kcal [Porcja standardowa – kcal: 131; B.: 6 g; T.: 6 g; W.: 17 g]

drugie danie A: Pulpeciki z jarmużem w sosie pieczarkowym (7) – 135.8 g; Ziemniaki z wody – 182.0 g; Surówka z białej kapusty z papryką i kukurydzą – 43.4 g – 306 kcal [Porcja standardowa – kcal: 306; B.: 21 g; T.: 7 g; W.: 43 g]

podwieczorek A: Jogurt z brzoskwiniami i siemieniem lnianym (7) – 245.0 g; woda – 210.0 g – 186 kcal [Porcja standardowa – kcal: 186; B.: 8 g; T.: 4 g; W.: 31 g]

środa

27 październik

śniadanie A: Owsianka na mleku z bananem (1,7) – 225.4 g; Pieczywo z masłem (1,7) – 77.0 g; Kiełbaska krakowska, pomidor – 42.0 g; Napar owocowy – 211.4 g – 506 kcal [Porcja standardowa – kcal: 506; B.: 21 g; T.: 22 g; W.: 60 g]

zupa A: Zupa wielowarzywna z ziemniakami (7,9) – 354.2 g – 96 kcal [Porcja standardowa – kcal: 96; B.: 3 g; T.: 3 g; W.: 18 g]

drugie danie A: Aromatyczny gulasz z szynki wieprzowej z warzywami i z kaszą gryczaną (9) – 123.2 g; Surówka z ogórka kiszonego – 28.0 g – 350 kcal [Porcja standardowa – kcal: 350; B.: 18 g; T.: 18 g; W.: 33 g]

podwieczorek A: Ciasto marchewkowe (1,3,7,8) – 104.2 g; woda – 210.0 g – 136 kcal [Porcja standardowa – kcal: 136; B.: 4 g; T.: 7 g; W.: 17 g]

czwartek

28 październik

śniadanie A: Bułka żytnia z masłem (1,7) – 42.0 g; Polędwica sopocka, ogórek zielony – 70.0 g; Twarożek z rzodkiewką (7) – 49.0 g; Kakao na mleku (7) – 212.8 g – 351 kcal [Porcja standardowa – kcal: 351; B.: 23 g; T.: 14 g; W.: 37 g]

zupa A: krem kukurydziany z grzankami (1,9) – 168.0 g – 120 kcal [Porcja standardowa – kcal: 120; B.: 4 g; T.: 1 g; W.: 30 g]

drugie danie A: Pierogi ruskie z masłem (1,7) – 189.0 g; Zasmażana kapusta kiszona – 98.0 g – 339 kcal [Porcja standardowa – kcal: 339; B.: 13 g; T.: 8 g; W.: 56 g]

podwieczorek A: Ryż na mleku z jabłkiem (7) – 170.94 g; woda – 210.0 g – 167 kcal [Porcja standardowa – kcal: 167; B.: 6 g; T.: 3 g; W.: 31 g]

piątek

29 październik

śniadanie A: Płatki kukurydziane na mleku (7) – 226.8 g; Pieczywo z masłem (1,7) – 77.0 g; Pasta z tuńczyka (4 ) – 77.0 g; Papryka – 14.0 g; Napar z dzikiej róży – 211.4 g – 415 kcal [Porcja standardowa – kcal: 415; B.: 18 g; T.: 12 g; W.: 63 g]

zupa A: Krem ziemniaczano-selerowy z grzankami (1,7,8,9) – 295.4 g – 114 kcal [Porcja standardowa – kcal: 114; B.: 3 g; T.: 5 g; W.: 18 g]

drugie danie A: Pulpeciki rybne w sosie pomidorowym (1,3,4 ) – 180.6 g; Ziemniaki purre (7) – 189.0 g; Marchew z groszkiem z masłem (7) – 86.8 g – 503 kcal [Porcja standardowa – kcal: 503; B.: 24 g; T.: 11 g; W.: 86 g]

podwieczorek A: Banan – 84.0 g; Chlebek Wasa – 14.0 g; woda – 210.0 g – 129 kcal [Porcja standardowa – kcal: 129; B.: 2 g; T.: 1 g; W.: 31 g]