Zapewniamy w ciągu dnia 4 posiłki (I śniadanie o godz. 8.30, II śniadanie (podwieczorek) o godz.10.30, obiad – drugie danie o godz.12.30 oraz obiad – zupę o godz 14.00
 
 Od 01.01.2017 r . całodzienne wyżywienie w naszym przedszkolu zapewnia firma cateringowa
 
Nasz jadłospis w tym tygodniu przedstawia się następująco:
poniedziałek
18.06.2018
Śniadanie – Chleb żytni i mieszany z masłem, serem żółtym, polędwicą sopocką, rzodkiewką i kiełkami (1,7)
Napój do śniadania – Napar rooibos z owocami
Zupa – Koperkowa zupa z kalarepki (7,9)
Drugie danie – Sos myśliwski z ogórkiem kiszonym i papryką z kaszą gryczaną (1,3,7,9)
Napój do obiadu – Woda mineralna
Podwieczorek – Pół rogala z masłem i dżemem porzeczkowym (1,7)
wtorek
19.06.2018
Śniadanie – Chleb szlachecki własnego wypieku z masłem, twarożkiem ze świeżymi ziołami, szynką drobiową i ogórkiem małosolnym (1,7)
Napój do śniadania – Kakao (7)
Zupa – Wiosenna zupa wielowarzywna z brukselką (9)
Drugie danie – Kurczak a’la gyros, ryż po turecku z sosem tzatziki (7)
Napój do obiadu – Kompot
Podwieczorek – Racuchy z jabłkiem i kokosem, woda mineralna (1,3,7)
środa
20.06.2018
Śniadanie – Pszenica ekspandowana w miodzie na mleku, chleb żytni za masłem, serem żółtym i marchewka do chrupania (1,7)
Zupa – Pomidorowa z kaszą jaglaną (1,7,9)
Drugie danie – Pieczeń wieprzowa w sosie własnym, kopytka i buraczki (1,3,7,9)
Napój do obiadu – Kompot
Podwieczorek – Ciasto gryczane z karobem, truskawką i wiórkami kokosowymi, woda mineralna
czwartek
21.06.2018
Śniadanie – Chleb żytni i szlachecki własnego wypieku z masłem, ser żółty, kiełbasa krakowska sucha, biała rzodkiew do chrupania (1,7)
Napój do śniadania – Napar rooibos
Zupa – Rosół z makaronem muszelki (1,3,9)
Drugie danie – Naleśniki z twarożkiem truskawkowym, sos z czerwonych owoców (1,3,7)
Napój do obiadu – Lemoniada z cytryną i rabarbarem
Podwieczorek – Ciasto ze słonecznikiem, woda mineralna
piątek
22.06.2018
Śniadanie – Bułka mleczna z twarożkiem truskawkowym, chleb pszenny z jajkiem gotowanym i rzodkiewką (1,3,7)
Napój do śniadania – Napar owocowy
Zupa – Krem kukurydziany z dodatkiem mleka kokosowego z grzankami (7,9)
Drugie danie – Ryba panierowana, ziemniaki puree, warzywa gotowane na parze z oliwą z oliwek (1,3,4,7)
Napój do obiadu – Kompot
Podwieczorek – Chałka z masłem i twarożkiem z ananasem, woda mineralna (1,7)

DIETA BEZMLECZNA
poniedziałek
18.06.2018
Śniadanie (B) – Chleb żytni i z masłem klarowanym, polędwicą sopocką, pastą z pieczonej marchewki, rzodkiewką i kiełkami (1,7)
Napój do śniadania (B) – Napar rooibos z owocami
Zupa (B) – Koperkowa zupa z kalarepki (9)
Drugie danie (B) – Sos myśliwski z ogórkiem kiszonym i papryką z kaszą gryczaną (9)
Napój do obiadu (B) – Woda mineralna
Podwieczorek (B) – Wafle ryżowe z masłem klarowanym i dżemem porzeczkowym (7)
wtorek
19.06.2018
Śniadanie (B) – Chleb żytni z masłem klarowanym, pasta z białej pietruszki ze świeżymi ziołami, szynką drobiową i ogórkiem małosolnym (1,7)
Napój do śniadania (B) – Napar malinowy
Zupa (B) – Wiosenna zupa wielowarzywna z brukselką (9)
Drugie danie (B) – Kurczak a’la gyros, ryż po turecku z sos a’la tzatziki z zielonego ogórka i oliwy
Napój do obiadu (B) – Kompot
Podwieczorek (B) – Kokosowe ciasteczko z jabłkiem, woda mineralna
środa
20.06.2018
Śniadanie (B) – Ryż ekspandowany w miodzie na mleku kokosowym, chleb żytni za masłem klarowanym, pasta hummus i marchewka do chrupania
(1,7)
Zupa (B) – Pomidorowa z kaszą jaglaną (9)
Drugie danie (B) – Pieczeń wieprzowa w sosie własnym, kasza gryczana i buraczki (9)
Napój do obiadu (B) – Kompot
Podwieczorek (B) – Ciasto gryczane z karobem, truskawką i wiórkami kokosowymi, woda mineralna
czwartek
21.06.2018
Śniadanie (B) – Chleb żytni z masłem klarowanym, pasta z ciecierzycy z kurkumą, kiełbasa krakowska sucha, biała rzodkiew do chrupania (1,7)
Napój do śniadania (B) – Napar rooibos
Zupa (B) – Rosół z makaronem bezglutenowym (9)
Drugie danie (B) – Naleśniki jaglane z konfiturą truskawkową, sos z czerwonych owoców
Napój do obiadu (B) – Lemoniada z cytryną i rabarbarem
Podwieczorek (B) – Gryczane ciasto ze słonecznikiem, woda mineralna
piątek
22.06.2018
Śniadanie (B) – Chleb żytni z masłem klarowanym, konfiturą truskawkową, pasta a’la jajeczna z ciecierzycy, rzodkiewka (1,7)
Napój do śniadania (B) – Napar owocowy
Zupa (B) – Krem kukurydziany z dodatkiem mleka kokosowego z pestkami słonecznika (9)
Drugie danie (B) – Ryba soute, ziemniaki puree, warzywa gotowane na parze z oliwą z oliwek (4)
DIETA WEGETARIAŃSKA
poniedziałek
18.06.2018
Śniadanie (WEGE) – Chleb żytni z masłem klarowanym, hummusem, pastą z pieczonej marchewki, rzodkiewką i kiełkami (1,7)
Napój do śniadania (WEGE) – Napar rooibos z owocami
Zupa (WEGE) – Koperkowa zupa z kalarepki (9)
Drugie danie (WEGE) – Leczo z soczewicą, ogórkiem kiszonym i papryką z kaszą gryczaną (9)
Napój do obiadu (WEGE) – Woda mineralna
Podwieczorek (WEGE) – Wafle ryżowe z masłem klarowanym i dżemem porzeczkowym (7)
wtorek
19.06.2018
Śniadanie (WEGE) – Chleb żytni z masłem klarowanym, pasta z białej pietruszki ze świeżymi ziołami, ogórkiem małosolnym (1,7)
Napój do śniadania (WEGE) – Napar malinowy
Zupa (WEGE) – Wiosenna zupa wielowarzywna z brukselką (9)
Drugie danie (WEGE) – Leczo warzywne z kukurydzą i ciecierzycą i papryką, ryż po turecku z sos a’la tzatziki z zielonego ogórka i oliwy
Napój do obiadu (WEGE) – Kompot
Podwieczorek (WEGE) – Kokosowe ciasteczko z jabłkiem, woda mineralna
środa
20.06.2018
Śniadanie (WEGE) – Ryż ekspandowany w miodzie na mleku kokosowym, chleb żytni z masłem klarowanym, pasta hummus i marchewka do chrupania
(1,7)
Zupa (WEGE) – Pomidorowa z kaszą jaglaną (9)
Drugie danie (WEGE) – Pulpeciki z warzyw okopowych i ciecierzycy z sosem, kasza gryczana i buraczki (9)
Napój do obiadu (WEGE) – Kompot
Podwieczorek (WEGE) – Ciasto gryczane z karobem, truskawką i wiórkami kokosowymi, woda mineralna
czwartek
21.06.2018
Śniadanie (WEGE) – Chleb żytni z masłem klarowanym, pasta z ciecierzycy z kurkumą, pasta z pieczonego buraka, biała rzodkiew do chrupania (1,7)
Napój do śniadania (WEGE) – Napar rooibos
Zupa (WEGE) – Bulion jarski z makaronem bezglutenowym (9)
Drugie danie (WEGE) – Naleśniki jaglane z konfiturą truskawkową, sos z czerwonych owoców
Napój do obiadu (WEGE) – Lemoniada z cytryną i rabarbarem
Podwieczorek (WEGE) – Gryczane ciasto ze słonecznikiem, woda mineralna
piątek
22.06.2018
Śniadanie (WEGE) – Chleb żytni z masłem klarowanym, konfiturą truskawkową, pasta a’la jajeczna z ciecierzycy, rzodkiewka (1,7)
Napój do śniadania (WEGE) – Napar owocowy
Zupa (WEGE) – Krem kukurydziany z dodatkiem mleka kokosowego z pestkami słonecznika (9)
Drugie danie (WEGE) – Kotlecik z ciecierzycy i marchewki, ziemniaki puree, warzywa gotowane na parze z oliwą z oliwek
Napój do obiadu (WEGE) – Kompot
Podwieczorek (WEGE) – Wafle ryżowe z masłem klarowanym i dżemem gruszkowym (7)