Zapewniamy w ciągu dnia 4 posiłki (I śniadanie o godz. 8.30, II śniadanie (podwieczorek) o godz.10.45, obiad – drugie danie o godz.12.30 oraz obiad – zupę o godz 13.50
 
 Od 01.01.2017 r . całodzienne wyżywienie w naszym przedszkolu zapewnia firma cateringowa PYSZOTY
 
Nasz jadłospis w tym tygodniu przedstawia się następująco:

poniedziałek
10.12.2018
Śniadanie – Chleb mieszany i żytni z masłem, szynka drobiowa, papryka, twarożek z prażonym jabłkiem (1,7)
Napój do śniadania – Kakao (7)
Zupa – Zupa jarzynowa z fasolką i brokułem (9)
Drugie danie – Pierogi z kapustą i okrasą z cebulki (1,3,7)
Napój do obiadu – Woda mineralna
Podwieczorek – Gruszka, chrupka kukurydziana, woda mineralna
wtorek
11.12.2018
Śniadanie – Chleb mieszany i szlachecki własnego wypieku z masłem, szynka wieprzowa, ogórek kiszony, powidła śliwkowe (1,7)
Napój do śniadania – Napar owocowy
Zupa – Krem z kiszonej kapusty i ziemniaków (9)
Drugie danie – Rolada drobiowa ze szpinakiem w sosie porowym, kasza pęczak, fasolka szparagowa (1,3,7)
Napój do obiadu – Kompot
Podwieczorek – Budyń waniliowy z musem wiśniowym, woda mineralna (7)
środa
12.12.2018
Śniadanie – Chleb mieszany i szlachecki własnego wypieku, jajecznica, szynka drobiowa, sałata, rzodkiewka (1,3,7)
Napój do śniadania – Napar owocowy
Zupa – Rosół drobiowo-wołowy z makaronem (1,3,9)
Drugie danie – Kurczak w sosie potrawkowym, ryż, gotowana marchewka z groszkiem (1,7)
Napój do obiadu – Kompot
Podwieczorek – Jaglanka na mleku z musem truskawkowym, woda mineralna (7)
czwartek
13.12.2018
Śniadanie – Ryżowianka na mleku z musem z owoców leśnych, chleb mieszany z masłem, pasta serowa z szynką, papryka (1,7)
Zupa – Krem dyniowo-marchewkowy z grzankami ziołowymi (1,7,9)
Drugie danie – Makaron z sosem bolońskim z warzywami okopowymi (1,3,9)
Napój do obiadu – Kompot
Podwieczorek – Piernik z powidłami, woda mineralna (1,3,7)
piątek
14.12.2018
Śniadanie – Chleb mieszany i pół bułki graham z masłem, pasta z tuńczyka z ogórkiem kiszonym, ser żółty, marchewka do pochrupania (1,4,7)
Napój do śniadania – Napar owocowy
Zupa – Zupa fasolowa z majerankiem (9)
Drugie danie – Naleśniki z mąką orkiszową z serkiem bananowym, sos z owoców leśnych (1,3,7)
Napój do obiadu – Kompot
Podwieczorek – Jabłko, wafle cynamonowe ze stewią, woda mineralna (1)

DIETA BEZMLECZNA

poniedziałek
10.12.2018
Śniadanie (B) – Chleb żytni z masłem klarowanym, szynka drobiowa, papryka, dżem brzoskwiniowy (1,7)
Napój do śniadania (B) – Napar owocowy
Zupa (B) – Zupa jarzynowa z fasolką i brokułem (9)
Drugie danie (B) – Leczo warzywne z cukinią, kapustą i warzywami okopowymi, kasza jaglana (9)
Napój do obiadu (B) – Woda mineralna
Podwieczorek (B) – Jabłko, chrupki kukurydziane, woda mineralna
wtorek
11.12.2018
Śniadanie (B) – Chleb żytni z masłem klarowanym, szynka wieprzowa, ogórek kiszony, powidła śliwkowe (1,7)
Napój do śniadania (B) – Napar owocowy
Zupa (B) – Krem z kiszonej kapusty i ziemniaków (9)
Drugie danie (B) – Rolada drobiowa ze szpinakiem w sosie porowym, kasza gryczana, fasolka szparagowa
Napój do obiadu (B) – Kompot
Podwieczorek (B) – Budyń waniliowy na mleku ryżowym z musem wiśniowym, woda mineralna
środa
12.12.2018
Śniadanie (B) – Chleb żytni z masłem klarowanym, szynka drobiowa, pasta hummus z czosnkiem, sałata, rzodkiewka (1,7)
Napój do śniadania (B) – Napar owocowy
Zupa (B) – Rosół drobiowo-wołowy z makaronem bezglutenowym (9)
Drugie danie (B) – Kurczak w sosie potrawkowym, ryż, gotowana marchewka z groszkiem
Napój do obiadu (B) – Kompot
Podwieczorek (B) – Jaglanka na mleku ryżowym z musem truskawkowym, woda mineralna
czwartek
13.12.2018
Śniadanie (B) – Ryżowianka na mleku kokosowym z musem z owoców leśnych, chleb żytni z masłem klarowanym, szynka wieprzowa, papryka (1,7)
Zupa (B) – Krem dyniowo-marchewkowy z pestkami słonecznika (9)
Drugie danie (B) – Makaron bezglutenowy z sosem bolońskim z warzywami okopowymi (9)
Napój do obiadu (B) – Kompot
Podwieczorek (B) – Gryczany piernik z powidłami, woda mineralna
piątek
14.12.2018
Śniadanie (B) – Chleb żytni z masłem klarowanym, pasta z tuńczyka z ogórkiem kiszonym, pasta hummus, marchewka do chrupania (1,4,7)
Napój do śniadania (B) – Napar owocowy
Zupa (B) – Zupa fasolowa z majerankiem (9)
Drugie danie (B) – Naleśniki gryczane z prażoną gruszką, sos z owoców leśnych
Napój do obiadu (B) – Kompot
Podwieczorek (B) – Jabłko, wafle ryżowe, woda mineralna

DIETA WEGETARIAŃSKA

poniedziałek
10.12.2018
Śniadanie (WEGE) – Chleb żytni z masłem klarowanym, pasta hummus z suszonymi pomidorami, papryka, dżem brzoskwiniowy (1,7)
Napój do śniadania (WEGE) – Napar owocowy
Zupa (WEGE) – Zupa jarzynowa z fasolką i brokułem (9)
Drugie danie (WEGE) – Leczo warzywne z cukinią, kapustą i warzywami okopowymi, kasza jaglana (9)
Napój do obiadu (WEGE) – Woda mineralna
Podwieczorek (WEGE) – Jabłko, chrupki kukurydziane, woda mineralna
wtorek
11.12.2018
Śniadanie (WEGE) – Chleb żytni z masłem klarowanym, pasta ze słonecznika, ogórek kiszony, powidła śliwkowe (1,7)
Napój do śniadania (WEGE) – Napar owocowy
Zupa (WEGE) – Krem z kiszonej kapusty i ziemniaków (9)
Drugie danie (WEGE) – Kotlecik z warzyw okopowych ze szpinakiem w sosie porowym, kasza gryczana, fasolka szparagowa
Napój do obiadu (WEGE) – Kompot
Podwieczorek (WEGE) – Budyń waniliowy na mleku ryżowym z musem wiśniowym, woda mineralna
środa
12.12.2018
Śniadanie (WEGE) – Chleb żytni z masłem klarowanym, pasta z pieczonego buraka, pasta hummus z czosnkiem, sałata, rzodkiewka (1,7)
Napój do śniadania (WEGE) – Napar owocowy
Zupa (WEGE) – Bulion jarski z makaronem bezglutenowym (9)
Drugie danie (WEGE) – Warzywa okopowe w sosie potrawkowym, ryż, gotowana marchewka z groszkiem (9)
Napój do obiadu (WEGE) – Kompot
Podwieczorek (WEGE) – Jaglanka na mleku ryżowym z musem truskawkowym, woda mineralna
czwartek
13.12.2018
Śniadanie (WEGE) – Ryżowianka na mleku kokosowym z musem z owoców leśnych, chleb żytni z masłem klarowanym, pasta z białej pietruszki, papryka
(1,7)
Zupa (WEGE) – Krem dyniowo-marchewkowy z pestkami słonecznika (9)
Drugie danie (WEGE) – Makaron bezglutenowy z sosem pomidorowym z warzywami okopowymi i soczewicą (9)
Napój do obiadu (WEGE) – Kompot
Podwieczorek (WEGE) – Gryczany piernik z powidłami, woda mineralna
piątek
14.12.2018
Śniadanie (WEGE) – Chleb żytni z masłem klarowanym, pasta a’la tuńczyk z soczewicy z ogórkiem kiszonym, pasta hummus, marchewka do chrupania
(1,7)
Napój do śniadania (WEGE) – Napar owocowy
Zupa (WEGE) – Zupa fasolowa z majerankiem (9)
Drugie danie (WEGE) – Naleśniki gryczane z prażoną gruszką, sos z owoców leśnych
Napój do obiadu (WEGE) – Kompot
Podwieczorek (WEGE) – Jabłko, wafle ryżowe, woda mineralna