– utrwalenie umiejętności przeliczania w zakresie od 1 do 5
– utrwalenie znajomości piosenek na powitanie „hello, hello” na melodię „Panie Janie” i „I can say hello”
I can say hello, you can say hello
I can say hello to you, you can say hello to me
Hello, hello to you
– utrwalenie znajomości piosenki na pożegnanie
I can say goodbye, you can say goodbye,
I can say goodbye to you, you can say goodbye to me
Goodbye, goodbye to you
– utrwalenie znajomości kolorów: red green yellow blue orange white
– utrwalenie znajomości słówek odnoszących się do warunków atmosferycznych: sunny (słonecznie), cold (zimno), warm (ciepło) spring (wiosna), clouds (chmury), rain (deszcz)
– utrwalenie znajomości słówek związanych z wiosną : kwiatki (flower), drzewa (tree), podlewać (watered), sadzić (plant), ptaki (birds), bocian (stork), krokus (crocus), przebiśnieg (snowdrop)
– utrwalenie znajomości słowek związanych z następstwem dnia i nocy: słońce (sun), księżyc (moon), gwiazda (star), chmury (clouds), deszcz (rain), day (dzień), night (noc)
– wprowadzenie słówek związanych ze zwierzętami na wsi: cow (krowa), pig (świnia), chicken (kura), hourse (koń), farm (farma), pies (dog), kot (cat)
-utrwalenie znajomości słówek dotyczących części ciała: legs, arms, fingers, face, head
– utrwalenie znajomości słówek dotyczących łąki: pszczoła (bee), motyl (butterfly), biedronka (ladybird), ślimak (snail), robaczek (worm)
– utrwalanie zwrotów w całodziennej zabawie: hello, good morning, good bye, bye, clean up, tide up toys, sit down, stand up, make a train, go to the toilet, wash hands, brush teeth, make a circle,
– codzienna zabawa piosenkami i filmikami z programu Woow – the yellow book