1. Utrwalenie zwrotów w całodziennej zabawie : hello, good morning, goodbye, clean up, tide up toys, sit down, stand up, make a train, go to the toilet, wash hands, brush teeth, make a circle,
  2. Utrwalenie znajomości piosenek na powitanie : ” Hello, hello, ” I can say hello”. ” I can say Goodbye.
  3. Utrwalenie znajomości słówek grzecznościowych: good morning, hello, bye, thank you, I’m sorry
  4.  Utrwalanie słówek : story ( bajka), theater ( teatr), actor ( aktor), carnival( karnawał), carnival costiume ( strój karnawałowy), forest  ( las).
  5. Wprowadzenie i utrwalenie słówek odnoszących się do ubrań: t-shirt (koszulka), trousers (spodnie ), dress(sukienka), skirt(spódniczka), buty (boots), jacket (kurtka),
  6. Utrwalenie znajomości słówek związanych z następstwem dnia i nocy: słońce (sun), księżyc (moon), gwiazda (star), chmury (clouds), deszcz (rain), day (dzień), night (noc)
  7. Utrwalenie znajomości słówek dotyczących części ciała: legs, arms, fingers, face, head
  8. Wprowadzanie słówek związanego z wiosną : Marzec ( March), wiosna ( spring), ptaki ( birds), bocian(stork), porządki wiosenne (spring rules), dzień kobiet (Women’s Day)
  9. Codzienna zabawa piosenkami i filmikami z programu Woow – the yellow book i the bue book

Nauka piosenki:

Gardener

Oh, gardener, gardener!

What a beautiful flower!

Oh, gardener, gardener!

What a beautiful flower!

What is this? Its a weed!

I must pull it out!

What is this? Its a weed!

I must pull it out!