Język Angielski misie – tydzień od 23.03.20-27.03.20

Zadanie 1. Przygotowujemy kilka pisanek i pokazujemy je dzieciom mówiąc : This is easter eggs, prosimy dzieci aby powtarzały kilkakrotnie słówko.

 

Zadanie 2. Nauka wierszyka, wcześniej chowamy jajka wielkanocne tak aby dzieci mogły znaleźć

Easter eggs, Easter eggs? Where are they? 2x                  Pokazujemy obrazek pisanki, 

                                                                                              Rozkładamy ręcę

Open your eyes and look around 2x                  otwieramy oczy i rozglądamy się

 

Easter eggs, Easter eggs? Where are they? 2x

Open your eyes and look around 2x

Po aktywności szukamy z dziećmi w domu pisanek cały czas powtarzając słówko: Easter eggs.

Zadanie 3. Opis obrazka

-Dzieci mają za zadanie rozpoznać postacie: Winnie, the Poof and donkey

They are painting an egg – pokazujemy na czynność na obrazku

 

Tydzień 30.03.20-03.04.2020

This is spring time

Spring time– https://www.youtube.com/watch?v=QdBbBZkITxA

It is spring time, spring time again

 

the flowers, the birds, it’s sunny again

 

It is spring time, spring time again

 

the kites and the bees are in the 

 

It isn’t cold now, let’s got to play

 

daisies and tulips, the sun is up

 

the sun is here!

 

Zadanie 2. Wiosenne echo – Wcześniej szykujemy kartę z kwiatkiem (flower), motyl( butterfly)

Wyobrażamy sobie ,że jesteśmy na spacerze na łące spotykamy kwiatka, podnosimy go i wąchamy i mówimy This is flower! Następnie spotykamy motylka(butterfly) i latamy razem z motylkiem- Let’s fly like butterfly

Zadanie 3. Podsumujemy zajęcia pokazując kartę z motylkiem (butterfly) z kwiatkiem(flower). Prosząc dziecko aby nazywało odpowiednie obrazki.