Język Angielski misie – tydzień od 23.03.20-27.03.20
Zadanie 1. Przygotowujemy kilka pisanek i pokazujemy je dzieciom mówiąc : This is easter eggs, prosimy dzieci aby powtarzały kilkakrotnie słówko.
Zadanie 2. Nauka wierszyka, wcześniej chowamy jajka wielkanocne tak aby dzieci mogły znaleźć
Easter eggs, Easter eggs? Where are they? 2x Pokazujemy obrazek pisanki,
Rozkładamy ręcę
Open your eyes and look around 2x otwieramy oczy i rozglądamy się
Easter eggs, Easter eggs? Where are they? 2x
Open your eyes and look around 2x
Po aktywności szukamy z dziećmi w domu pisanek cały czas powtarzając słówko: Easter eggs.
Zadanie 3. Opis obrazka
-Dzieci mają za zadanie rozpoznać postacie: Winnie, the Poof and donkey
They are painting an egg – pokazujemy na czynność na obrazku
Tydzień 30.03.20-03.04.2020
This is spring time
Spring time– https://www.youtube.com/watch?v=QdBbBZkITxA
It is spring time, spring time again
the flowers, the birds, it’s sunny again
It is spring time, spring time again
the kites and the bees are in the
It isn’t cold now, let’s got to play
daisies and tulips, the sun is up
the sun is here!
Zadanie 2. Wiosenne echo – Wcześniej szykujemy kartę z kwiatkiem (flower), motyl( butterfly)
Wyobrażamy sobie ,że jesteśmy na spacerze na łące spotykamy kwiatka, podnosimy go i wąchamy i mówimy This is flower! Następnie spotykamy motylka(butterfly) i latamy razem z motylkiem- Let’s fly like butterfly
Zadanie 3. Podsumujemy zajęcia pokazując kartę z motylkiem (butterfly) z kwiatkiem(flower). Prosząc dziecko aby nazywało odpowiednie obrazki.