PLAN PRACY DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZEJ
LISTOPAD
Ogólne cele dydaktyczno-wychowawcze język angielski:
• utrwalenie umiejętności przeliczania w zakresie od 1 do 5
• utrwalenie znajomości piosenek na powitanie „hello, hello” na melodię „Panie Janie” i „I can say hello”, I can say goodbye
• Utrwalenie znajomości słówek grzecznościowych: good morning, hello, bye, thank you, I’m sorry
• Wprowadzenie i utrwalanie słówek odnoszących się do świata artystycznego: malarz (painter), obraz( , rzeźbiarz(sculptor), rzeźba(sculpture), muzeum(museum), bajka (story)
• Wprowadzenie i utrwalenie słówek odnoszących się jesieni : liść (leaf), kasztan (chestnut), drzewo (tree), park (park), las (forest), grzyby (mushroom), wiewiórka (squirell), jeż (hedgehog), deszcz (rain), kropla (drop), kałuża (pool), chmura (cloud),
• utrwalenie znajomości kolorów: red green yellow blue orange white black
• utrwalenie znajomości słówek odnoszących się do warunków atmosferycznych: sunny (słonecznie), cold (zimno), warm (ciepło) spring (wiosna), summer (lato), clouds (chmury), rain (deszcz)
• utrwalenie słówek odnośnie odpowiedniego ubioru do pory roku: czapka (cap), szalik(scarf), kalosze(wellingtond), parasol(umbrella), kurtka(jacket), krawcowa (seamstrees), sweter (sweater)
• utrwalenie znajomości słowek związanych z następstwem dnia i nocy: słońce (sun), księżyc (moon), gwiazda (star), chmury (clouds), deszcz (rain), day (dzień), night (noc)
• utrwalenie znajomości słówek dotyczących części ciała: legs, arms, fingers, face, head, feet, back, knee, toes
• utrwalanie zwrotów w całodziennej zabawie: hello, good morning, good bye, bye, clean up, tide up toys, sit down, stand up, make a train, go to the toilet, wash hands, brush teeth, make a circle,
• codzienna zabawa piosenkami i filmikami z programu Woow – the yellow book, the bue book, the red