Założenia wychowawczo – dydaktyczne :

  1. Wspieranie działań twórczych dziecka w rożnych dziedzinach aktywności
  2. Stworzenie sytuacji do aktywnego słuchania muzyki (rozwijanie poczucia rytmu)
  3. Wyrażanie własnych przeżyć na drodze wielokierunkowej ekspresji
  4. Poznawanie rzeczywistości przyrodniczej poprzez własne odkrywanie i obserwacje
  5. Umożliwianie zdobywania doświadczeń w mówieniu i byciu słuchanym
  6. Budzenie zaciekawienia otaczającym światem poprzez prowadzenie pytań i dostarczanie radości z odkrywania
  7. Dostrzeganie i opisywanie różnic i podobieństwa przedmiotami i zjawiskami
  8. ” Święta Wielkanocne” – przygotowania do świąt w moim domu
  9. Zajęcia matematyczne – utrwalanie przeliczania do 3
  10. Utrwalanie nazw kolorów w j.polskim i j. angielskim ( kolory podstawowe)
  11. Oglądanie Steva  i Maggie ( utrwalanie zwrotów i słówek oraz piosenek w j.polskim i j. angielskim – unit 4,5,6,7,10,11,12,13,16,17) Cd pt.” The yellow book”

Nauka wiersza:

„Cukrowy baranek” E. Szelburg – Zarembina

Cukrowy baranek
Ma złociste różki.
Pilnuje pisanek
na łące z rzeżuszki.
A gdy nikt nie patrzy,
chorągiewką buja
i cichutko meczy
święte „Alleluja”…

Nauka piosenki:

„Przyszła wiosna do niedźwiedzia „

Przyszła wiosna do niedziwienia ,zbudź się misiu , zbudź.

Pogłaskała dzwonkiem, dzyń, dzyń, leśnym dzwonkiem.

Zbudź się misiu, zbudź się misiu a on śpi i już.