Założenia wychowawczo – dydaktyczne :
- Wspieranie działań twórczych dziecka w rożnych dziedzinach aktywności
- Stworzenie sytuacji do aktywnego słuchania muzyki (rozwijanie poczucia rytmu)
- Wyrażanie własnych przeżyć na drodze wielokierunkowej ekspresji
- Poznawanie rzeczywistości przyrodniczej poprzez własne odkrywanie i obserwacje
- Umożliwianie zdobywania doświadczeń w mówieniu i byciu słuchanym
- Budzenie zaciekawienia otaczającym światem poprzez prowadzenie pytań i dostarczanie radości z odkrywania
- Dostrzeganie i opisywanie różnic i podobieństwa przedmiotami i zjawiskami
- ” Święta Wielkanocne” – przygotowania do świąt w moim domu
- Zajęcia matematyczne – utrwalanie przeliczania do 3
- Utrwalanie nazw kolorów w j.polskim i j. angielskim ( kolory podstawowe)
- Oglądanie Steva i Maggie ( utrwalanie zwrotów i słówek oraz piosenek w j.polskim i j. angielskim – unit 4,5,6,7,10,11,12,13,16,17) Cd pt.” The yellow book”
Nauka wiersza:
„Cukrowy baranek” E. Szelburg – Zarembina
Cukrowy baranek
Ma złociste różki.
Pilnuje pisanek
na łące z rzeżuszki.
A gdy nikt nie patrzy,
chorągiewką buja
i cichutko meczy
święte „Alleluja”…
Nauka piosenki:
„Przyszła wiosna do niedźwiedzia „
Przyszła wiosna do niedziwienia ,zbudź się misiu , zbudź.
Pogłaskała dzwonkiem, dzyń, dzyń, leśnym dzwonkiem.
Zbudź się misiu, zbudź się misiu a on śpi i już.